El dissabte 21 de Març t’esperem a la jornada de portes obertes de l’Escola d’Enoturisme de Catalunya

29 de gener de 2020

Inscriu-te a les Jornades!

El proper dissabte 21 de Març tens una cita amb l’Escola d’Enoturisme de Catalunya. A les 11h de matí tindrà lloc la jornada de portes obertes del Cicle Formatiu de Grau Superior en Guia, Informació i Assistències Turístiques. La sessió serà a la seu del centre, l’edifici L’Enològica (carrer Amàlia Soler 29, Vilafranca del Penedès).

Quan acabis el CFGS obtindràs el títol de Guia, Informació i Assistències Turístiques, que et permetrà treballar en l’àmbit turístic. Es tracta d’una FP en modalitat Dual, que inclou 1.000 hores de pràctiques remunerades en empreses del sector. La inserció laboral dels alumnes del cicle és del 71,5%.

A més, amb aquesta formació, tindràs l’oportunitat d’especialitzar-te en un sector emergent, el de l’enoturisme, ja que el cicle compta amb dos mòduls específics en aquest camp, el primer sobre sommilieria i el segon sobre coneixement de les Denominacions d’Origen catalanes.

L’enoturisme continua creixent any rere any. Segons dades de l’ACEVIN, l’Associació Espanyola de Ciutats del Vi, el setembre del 2018 la despesa mitjana diària per enoturista s’havia incrementat un 3,4% respecte a l’any anterior, una xifra que sobrepassa els 160 euros per dia.

Per assistir a la jornada de portes obertes és necessari inscriure’s en aquest enllaç.