El dia 19 de maig t’esperem a les portes obertes de CFGS de Guia Turístic, obtenint també l'especialització en enoturisme

30 de abril de 2018

El Cicle Formatiu de Grau Superior de Guia Enoturístic de l’Escola d’Enoturisme de Catalunya és una formació amb la que podràs aconseguir el títol de Guia, informació i assistència turística, especialitzat en enoturisme. Per tant tindràs la oportunitat d’iniciar una carrera laboral en dos sectors molt interrelacionats: l’enoturisme i el turisme en general.

La jornada de portes obertes serà el dissabte 19 de maig a l'edifici de l' enològica a la seu de l’Escola d’Enoturisme a Vilafranca del Penedès i començarà a les 11 del matí. L’acte començarà amb una presentació del cicle a càrrec de la directora, Ester Garcia, qui explicarà el seu funcionament, el pla d’estudis i les diferents sortides laborals que poden escollir els seus estudiants.  Posteriorment, Ester Millas, encarregada d’enoturisme a Can Bas i professora de l’Escola d’Enoturisme, serà qui presentarà l’enoturisme, els seus objectius i quina és la seva funció en la revalorització del territori. Per acabar la sessió es farà una visita guiada a les instal·lacions i un tast.

A més l’Escola ofereix tutories personalitzades amb la directora, Ester Garcia, per tots aquells interessats que no puguin assistir a la jornada de portes obertes. Si voleu concertar una cita podeu fer-ho enviant un mail a [email protected] o trucant al 93.169.41.02.

El CFGS de Guia Enoturístic destaca per ser l’única formació especialitzada en el món de l’enoturisme, amb dos mòduls específics, el primer sobre sommilieria i el segon sobre coneixement de les DO catalanes. A més, es tracta d’una FP en modalitat DUAL, pel que inclou 1000 hores de pràctiques remunerades en empreses del sector.

Si us hi voleu inscriure, ho podeu fer a través d’aquest enllaç