El curs de Guia i Promotor Enoturístic t’ajuda a donar un pas endavant a la teva carrera laboral

12 de desembre de 2017

Els moments d’estancament laboral o en els que ens trobem en situació d’atur, són una bona època per a redirigir la nostra carrera laboral cap a altres sectors. Són molts els motius que ens poden impulsar a fer-ho, tants com les diferents opcions amb les que comptem.

Fer de la nostra afició una feina, trobar una nova oportunitat laboral en un àmbit que desconeixíem…, aquests són alguns dels motius que poden ajudar a decidir-te pel curs de Guia i Promotor Enoturístic que ofereix l’Escola d’Enoturisme. Submergeix-te en un sector en constant creixement i que compta amb molta tradició i reconeixement a la zona del Penedès.

Si ets aficionat als vins i caves, com a Guia i Promotor Enoturístic podràs fer del sector vitivinícola la teva nova feina i trobar una nova oportunitat laboral. A més, comptaràs amb una educació de primer nivell impartida per l’Escola d’Enoturisme, que compta amb anys d’experiència en el sector.

Aquesta formació forma part de l’oferta lectiva de l’Escola d’Enoturisme i comptarà amb 590 hores teòriques i 120 hores pràctiques. Els mòduls teòrics s’iniciaran durant el mes de desembre i s’impartiran en un horari de 9 a 14 hores del matí a La Fassina a Vilafranca del Penedès.

El curs estarà dividit en diferents mòduls: Informació turística (180 hores), productes i serveis turístics locals (180 hores), gestió d'unitats d'informació i distribució turístiques (120 hores), anglès professional per a turisme (90 hores) i un mòdul de pràctiques professionals no laborals de promoció turística local i informació al visitant. (120 hores).

Els llocs de treball relacionats són: centres de visitants, oficines municipals d'informació turística, bodegues, centre vitivinícoles, oficines de congressos, patronats, consorcis o qualsevol altre ens públic, local o autonòmic. En el seu àmbit professional presta informació i assessorament, col·labora en activitats de planificació, creació de producte i promoció turístiques i gestiona unitats d'informació i distribució turístiques.

El curs compta amb el suport del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya, el Ministerio de Empleo y Seguridad Social del Govern espanyol i està subvencionat pel Fons Social Europeu de la Unió Europea. Per a poder realitzar el curs s’exigeix disposar d’un Certificat Professional, Batxillerat o CFGS o superada la prova d’accés a la universitat de +25 anys, a més d’estar inscrit al SOC.

Per a més informació us podeu dirigir a www.escolaenoturisme.vilafranca.cat o a [email protected]  o trucar al telèfon 931 694 102