El Certificat de Professionalitat Sommelier de l’Escola d’Enoturisme acull la DO Pla de Bages

04 de maig de 2021

Ahir va tenir lloc a l’Escola d’Enoturisme la primera sessió de les diferents Denominacions d’Origen del territori català, les quals es realitzen dins del curs subvencionat de Sommelier. La primera Denominació d’Origen en donar el tret de sortida va ser la DO Pla de Bages, amb l’objectiu de donar a conèixer el territori a través dels seus vins.

La sessió va ser presentada per la sommelier Anna Castillo, amb la col·laboració dels professors de l’Escola d’Enoturisme Èric Enguita i Ramon Francàs.

Els alumnes van poder conèixer la DO Pla de Bages amb la degustació d’alguns vins de diferents varietats: Picapoll blanc, Picapoll negre, Sumoll i Mandó, però també un cupatge amb Cabernet sauvignon, gràcies a la participació d’alguns cellers de la DO Pla de Bages: el Celler Solergibert, Can Serra dels Exibis, Celler Mas Sant Iscle, Collbaix Celler El Molí i el Celler Les Acàcies.

La propera sessió serà el proper 10 de maig amb la participació de la DO Alella.

Aquesta formació la realitzen 15 alumnes que estaven en situació d’atur, i està subvencionat pel Servei Català de Col·locació i està reconegut per l’Associació Catalana de Sommeliers.