El 24 de Maig comença la preinscripció al cicle formatiu de Guia, informació i assistència turística en Modalitat DUAL

29 de abril de 2019

Sol·licita la teva plaça

El 24 de maig es publicarà l’oferta inicial per al Cicle Formatiu de Guia, informació i assistències turístiques, especialitzat en enoturisme, i el període de preinscripcions serà del 29 de Maig al 5 de Juny. El llistat amb els futurs alumnes acceptats i en llista d’espera es publicarà el 17 de juliol. Finalment, la matriculació al Cicle Formatiu “Guia, informació i assistències turístiques, especialitzat en enoturisme” tindrà lloc del 18 al 23 de juliol.

Aquest cicle formatiu, que s'imparteix en modalitat DUAL, permet realitzar fins a 1.000 hores de pràctiques remunerades. Així, els estudiants poden compaginar la formació amb el treball en empreses i poden, a la vegada, desenvolupar el seu potencial professional.

Un dels punts forts és que l'IFP d'Enoturisme de Catalunya facilita que es creïn sinergies entre empreses punteres del sector turístic i enoturístic i els alumnes que cursen el cicle, fet que resulta una experiència única per als alumnes i les seves possibilitats d'inserció.

Si t'interessa, pots consultar el programa formatiu del cicle en el qual s’exposen els diferents continguts que s'hi desenvolupen, com ara les diferents estructures dels mercats turístics, les principals destinacions, màrqueting turístic i emprenedoria, etc. A més a més, aquest cicle inclou dos mòduls especialitzats en enoturisme, el de sommelier i el mòdul de coneixedor del vi i el cava de les DO a Catalunya.

La responsabilitat d'impartir els mòduls del cicle i guiar l'aprenentatge dels alumnes recau en un professorat amb una llarga trajectòria professional dins del sector turístic i enoturístic i compta amb el seu reconeixement. Professors com Lluis Tolosa, César Cánovas, Andrew Ashurst, Begoña Fernández, ... són grans professionals que de ben segur podran ajudar als alumnes a adquirir les competències necessàries que el sector necessita.

I és que el sector del turisme a Catalunya i en concret el sector de l’enoturisme a tot l'estat és un sector en eclosió: el 2018 el turisme va deixar a Catalunya prop de 36 milions de turistes i va deixar unes vendes de 20.000 milions d'euros (fonts de l'ACT) , i l'Enoturisme a tot l'estat va augmentar un 28% al el nombre de visitants en el conjunt i va deixar un imapcte econòmic de 67 milions d'euros. (Fonts de "Hosteltur").

Si tens ganes de cursar el cicle, no ho dubtis i posa't en contacte amb nosaltres

Sol·licita la teva plaça