El 10 de juny comença el curs d’Informació i Atenció Turística en Llengua Estrangera Anglès de l’Escola d’Enoturisme de Catalunya a Manresa

14 de maig de 2019

Si et dediques al sector turístic i t’agradaria millorar el teu anglès, a l’Escola d’Enoturisme de Catalunya et tenim preparat el curs ideal per a tu. El dia 10 de juny comença el curs d’Informació i Atenció Turística en Llengua Estrangera: Anglès.

El curs té una durada de 30 hores i tindrà lloc els dies 10 i 17 de juny, 1, 8, 15 i 22 de juliol de 9h a 14h al Recinte Palau Firal de Manresa, al Carrer Castelladral 5-7 Polígon Industrial Els Dolors.

Dirigit a totes aquelles persones que es dediquen professionalment a estar en contacte amb el client de manera directa en algun moment de l’atenció turística del seu negoci i necessiten adquirir més habilitats a l’hora de vendre el seu producte fent ús de la llengua anglesa, sempre amb una visió enoturística. Es tracta d’un curs pràctic amb tast de producte.

Serà impartit per Andrew Ashurst, expert docent anglès especialitzat en el món del vi i que s’ha convertit en un referent dins del sector enoturístic per la seva àmplia experiència i extensa formació.

El curs és 100% subvencionat pel Consorci de Formació Contínua de Catalunya i per tal de poder sol·licitar la teva plaça has de dirigir-te a aquest enllaç.