Descobreix el que el CFGS en Guia d’Enoturisme té per oferir-te a les portes obertes del dia 14 d’abril

03 de abril de 2018

Per això des de l’Escola d’Enoturisme de Catalunya us proposem el nou Cicle Formatiu de Grau Superior en Guia d’Enoturisme, un curs que forma part d’una nova aposta formativa en el món del turisme vitivinícola i que busca aportar professionals formats a un sector en constant creixement. Per això el proper dissabte 14 d’abril de 2018 l’Escola organitza dues sessions de portes obertes, a les 11 h i a les 12.30, on tothom qui ho desitgi podrà endinsar-se en aquests estudis i descobrir per què són una de les millors opcions formatives als territoris de forta tradició vitivinícola.

L’acte començarà amb una presentació del cicle a càrrec de la directora, Ester Garcia, qui explicarà el seu funcionament, el pla d’estudis i les diferents sortides laborals que poden escollir els seus estudiants. Posteriorment, Esther Millas, encarregada d’Enoturisme a Can Bas i professora de l’Escola d’Enoturisme, exposarà els objectius del sector i la seva funció en la revalorització del territori. Per acabar la sessió es farà una visita guiada a les instal·lacions i un tast.

L’amor pel vi i les ganes de comunicar i estar en contacte amb el públic són alguns dels trets característics que han de tenir un bon guia enoturístic. Aquesta és una professió de futur que connecta un sector apassionant, com són les vinyes i el vi, amb l’orgull pel territori i els seus trets més identificables. En els últims anys, la professió s’ha anat especialitzant i s’ha passat de visites guiades multitudinàries a experiències personalitzades que busquen anar més enllà i acostar-nos a les diferents vivències que podem tenir en un celler o una vinya.

Si us hi voleu inscriure, ho podeu fer en aquest enllaç.