Descobreix el CFGS de Guia, Informació i Assistències Turístiques i una professió apassionant!

14 de agost de 2018

Vols descobrir una professió amb una demanda creixent, arrelada al territori i perfecta pels amants del vi? El CFGS de Guia, Informació i Assistències Turístiques de l’Escola d’Enoturisme de Catalunya és una formació amb la que podràs formar-te en el món del turisme i a més, especialitzar-te en enoturisme. Per tant tindràs la oportunitat d’iniciar una carrera laboral en dos sectors molt interrelacionats: l’enoturisme i el turisme en general.

Gràcies als estudis de Guia, Informació i Assistència Turística, un cicle formatiu de grau superior, en dos cursos us permetrà accedir al mercat laboral. L’Escola d’Enoturisme de Catalunya, situada a Vilafranca del Penedès, ofereix aquest CFGS amb un plus: la formació en guia d’enoturisme. Aquesta especialització és molt escaient en una comarca, el Penedès, tan vinculada al món del vi.

Una de les particularitats del curs és que us podreu especialitzar en enoturisme cursant els mòduls de DO catalanes i de sumilleria. A més, el CFGS de l’Escola d’Enoturisme està plantejat per cursar-lo en la modalitat DUAL, que preveu la realització de 1000 hores de pràctiques remunerades en empreses. Si voleu saber-ne més, no dubteu en demanar informació!