Curs a Terra Alta: Comercialització de producte turístic

15 de octubre de 2021

PLACES EXHAURIDES!

L’Escola d’Enoturisme de Catalunya juntament amb la DO Terra Alta i el suport del Consell Comarcal de la Terra Alta presenten el curs de Comercialització de producte turístic i enoturístic.

Curs eminentment pràctic i dinàmic sobre la comercialització de producte turístic-enoturístic en una regió vinícola. A través d’exercicis pràctics de reflexió, s’estudiarà i es crearà una estratègia de producte per desenvolupar i cobrir necessitats reals dels participants. Neix amb l’objectiu de desenvolupar les competències professionals per a comercialitzar producte  turístic,  innovant en el seu disseny a partir de la metodologia de la gamificació  i  incorporant-hi  la experiència i expectatives dels enoturistes.

Es tracta d’una formació 100% SUBVENCIONADA pel Consorci de la Formació Contínua de Catalunya.

La durada del curs serà de 20h i es durà a terme els dies 9, 16, 23, 30 de novembre i 14 de desembre en horari de 9 a 13h. La modalitat serà presencial a la seu de la DO Terra Alta, ctra de Vilalba, 31. Gandesa, Tarragona.

El curs serà impartit per Xavier Domènech, guia turístic especialitzat en Enoturisme. És docent de l’Escola d’enoturisme i emprenedor a Topwinexperience. Està especialitzat en gamificació turística i construcció d’experiències enoturístiques.

El dia 30 novembre comptarem amb l’Eva Vicens, qui impartirà una sessió de comunicació en el món del vi. És periodista, sommelier, directora del  diari Vadevi i fins 2020 va ser la directora dels Premis Vinari de Catalunya.

El curs està destinat a treballadors en actiu, en ERTO, ERO, autònoms i es reservarà un 30% de les places destinades a persones desocupades. El públic objectiu són cellers, restauració, allotjaments i agents turístics.

Continguts:

• El Turisme. Què és? El mercat turístic i el turista del futur.
  • Situació del sector i tendències del mercat turístic Post Covid.
  • Indicadors de mercat.
  • Transformació digital.
  • Etapes de venda de producte.
  • Canals de venda del mercat actual.
  • Comunicació i imatge de producte.
  • Creació de marca i posicionament.
  • Perfils i tendències de l’enoturista (tribus).
  • Experiència enoturística. Experiències memorables. Storytelling.
  • El tast de producte com una experiència.
    • Tast d’olis a càrrec de Josep Alqueza, tastador del Panell de Tast Oficial d’Olis d’oliva verges de Catalunya. Patrocinat per la DOP Oli Terra Alta.

• Tast de vi. Part rellevant del curs es donarà especial importància als vins de la comarca però també de fora.
  • Introducció als conceptes de gamificació dins l’enoturisme.
  • Disseny i desenvolupament d’experiències turístiques.
  • Atenció i servei al client. Satisfacció del client.

CONEIX EL CONTINGUT OFICIAL DEL CURS