Curs sobre els Vins del nou món: EEUU, Xile, Argentina, Sudàfrica, Austràlia i NZ

16 de setembre de 2022

L'Escola d'Enoturisme de Catalunya presenta un curs molt novedós sobre els Vins del nou món. On es tractaran els països d'Estats Units, Argentina, Xile, Sudàfrica, Austràlia i Nova Zelanda. Els curs està pensat per tenir en compte el turista i la seva expectativa per a millorar les seves experiències de tast. Quan es reben clients interessats pel vi de diferents països del món, és molt important saber entendre l’estil del vi que els hi agrada i la zona d’on provenen.

Hi haurà l'aprofundiment en els vins del nou món i en els elements de tast. Característiques, producció i tipologies de les següents zones esmentades anteriorment. El curs també inclourà el tast de diferents vins de cada zona.

Les dates del curs seran els dies 2, 8, 15, 22 i 29 de novembre en horari de 17 a 20h. La modalitat serà presencial a l'Escola d'Enoturisme de Catalunya, a Vilafranca del Penedès. La formació serà impartida per Ricardo Herrera, sommelier. Dip WSET i Weinakademiker a The Austrian Wine Academy. Ara candidat Masters of Wine. Ha treballat als restaurants Mirazur***, ABAC*** i Monvinic. Va començar el seu projecte freelance com WSET Wine Educator, venda de vins, assessoraments a restaurants i formacions. Actualment combina vendes a Wine is Social-Grupo Perelada i la direcció del seu projecte personal LA CENTRAL.

Es tracta d'una formació 100% subvencionada pel Consorci de la Formació Contínua de Catalunya.

Tota la informació del curs i inscripcions en aquest enllaç.