L’Escola d’Enoturisme presenta el curs "Reactivació i innovació del sector turístic"

24 de febrer de 2022

PLACES EXHAURIDES

L'Escola d'Enoturisme de Catalunya engega un nou curs que té per objectiu donar eines per reactivar l'activitat turística després la situació viscuda. El turisme ha esdevingut amb els anys un dels pilars de la nostra economia i amb la situació de tancament i la impossibilitat de crear activitat turística ha disminuït l’acció empresarial en aquest sector. El curs “Reactivació i innovació del sector turístic” proporcionarà a l'empresa tots els suports possibles i eines de reactivació per tal de crear un projecte subvencionable relacionat amb les línies de reactivació del sector turístic i conèixer les opcions de com es pot presentar i gestionar.

L'objectiu del curs és analitzar, des d’una perspectiva estratègica, les possibles accions internes que les empreses poden realitzar i que culminin en l’elaboració d’un projecte que sigui susceptible de poder entrar en les convocatòries dels fons provinents de la Unió Europea per a les petites i mitjanes empreses en convocatòries actuals i properes dels fons Next generation i altres.

Curs impartit en modalitat Aula Virtual on, a partir de la participació de l’oficina d’Acció, de la Generalitat de Catalunya, presentaran que són els fons Next generation, quins són els canals predeterminats per a que aquests puguin arribar a les empreses del territori a través de subvencions, quines tendències tenen en la forma de la seva licitació i quins són els requisits generals per a presentar un projecte subvencionable, a més del suport que donarà l’oficina ACCIÓ a les empreses que ho requereixin.

A la segona sessió comptarem amb Borja Exposito, CEO de WeGlobeYou, una agència de màrqueting turístic, per explicar com accedir als ajuts del Kit Digital i acompanyar a les empreses en els procés de tramitació. Aquest mòdul té l'objectiu d'incrementar les vendes directes i aconseguir les subvencions per la transformació digital. El ponent donarà a conèixer els imports subvencionables per tipologia d’empresa així com el procés i la tramitació dels diferents paquets i mesures que el Kit Digital ofereix:

• Lloc web i presència a Internet.
  • Botiga virtual o E-Commerce.
  • Gestió de xarxes socials Business Intelligence i Analítica.
  • Gestió de clients a través de CRM i Bases de Dades.

L’objectiu de digitalitzar les empreses és una de les fites per la millora de la competitivitat i l’avenç en el sector turístic.

A partir d’aquest marc general, es realitzarà un treball d’anàlisi d’oportunitats de les empreses participants que culminin en el disseny d’un pla per a desenvolupar accions internes que puguin ser susceptibles de entrar com a projecte subvencionable en les convocatòries vigents o futures.

La durada del curs serà de 10 hores repartides en 3 dies, el 21 i 28 de març i 4 d’abril de 9:00h a 12:20h i de modalitat ONLINE.

El curs està destinat a treballadors en actiu, en ERTO, ERO, autònoms i 30% de les places destinades a persones desocupades, i està preferentment orientat a empreses que desenvolupin activitats turístiques entre les seves línies de negoci. *Les persones amb contracte de l'Administració Pública estan exemptes de participar del concurs atenent a la normativa de la convocatòria. Es tracta d’una formació 100% subvencionada pel Consorci de la Formació Contínua de Catalunya i les inscripcions estan obertes i limitades a 25 places. El termini per inscriure’s és fins al 16 de març o fins a exhaurir les places.

INSCRIPCIONS TANCADES. PLACES EXHAURIDES

Docent

Èric Enguita.

CEO Art Cava i Celler Can Batlle.

Expert en màrqueting i innovació aplicada al sector.

Col·laboració docent

Xavier Elizondo.

Mànager de l'Oficina Next Generation a ACCIÓ.

Borja Expósito.

CEO WeGlobeYou.

Expert en màrqueting turístic.

CONEIX EL TEMARI DEL CURS