CURS DE COMERCIALITZACIÓ INTERNACIONAL D’ENOTURISME

24 de gener de 2020

"A CAUSA DE LA CRISI DERIVADA DEL COVID-19, AQUESTS CURSOS ESTÀN PENDENTS DE REPROGRAMAR-SE EN EL CALENDARI"

Us avisarem quan tinguem més novetats

A partir de la continua relació amb els territoris enoturístics de Catalunya, amb les D.O., les rutes, i les empreses, darrerament hem constatat cada vegada amb més intensitat, que s’està elaborant producte turístic/enoturístic però cal millorar els espais i les propostes de comercialització.

Aquesta és una demanda que acaba emergint en les formacions, en les jornades de treball i en les converses més informals.

Per això, des de l’Escola d’Enoturisme hem valorat l’opció de crear un curs de Comercialització de productes enoturístics que es desenvolupi en anglès i en francès, donat que aquesta és una altra de les necessitats que el sector demanda on puguem anar des del coneixement més institucional i internacional sobre les propostes i necessitats existents, passant per diferents models de comercialització amb exemples empresarials a la reflexió sobre les necessitats de cadascú, les millores a implementar i la innovació.

Els propers mesos de març, abril i maig, a l'Escola d'Enoturisme de Catalunya es faran els dos mòduls. Al primer mòdul tenint com a professora del curs en francès a Clara Antúnez Sommelier diplomada en Nutrició i Dietètica, i màster en Gastronomia i Comunicació on es tractarà com atraure més al public francès i ser mes competent amb la llengua francesa, la comercialització del producte, l'atenció al visitant, la rebuda, planificar la teva visita, orientació a la venda del producte i la fidelització del client.

Per al segon mòdul en anglès, El models de comercialització nacional i internacional. L’aposta de l’Agència Catalana de Turisme. Damià Serrano. Marketing experience and Research Director de l’Agència Catalana de Turisme. Models de negoci per comercialitzar enoturisme. (I). Eric Enguita d'Art Cava Albert Costa de Vall Llach Models de negoci per comercialitzar enoturisme. (II) Beatriz Ordoñez de Winenium i Albert Martí de Wine is social. La Comunicació orientada al servei i la venda. Miquel Hudin Judge professional wine competitions and writing for international wine publications such as The World of Fine Wine and Decanter. La Gestió i la intermediació al sector turístic i la Innovació en l’avaluació i la redefinició de producte amb Maurici Segú VP Marketing en DEMIUM fundador en INNOVAROUT.

Els dos mòduls es poden fer junts o per separat, només és necessari deixar constancia al formulari. Per a fer la inscripció cal clickar el hipervíncle següent i omplir el formulari.

Preu inscripció:

175€ - un mòdul