Coneixes els cursos de formació ocupacional?

03 de maig de 2019

A banda dels Cicles Formatius de Grau Superior, l’escola d’Enoturisme de Vilafranca del Penedès proposa cursos de formació ocupacional especialment adreçats a persones a l’atur, malgrat que es reserven diverses places per a persones actualment actives.

L’objectiu d’aquestes formacions és doble: d’una banda, preparar professionals provinents d‘altres sectors i, de l’altra, refrescar i actualitzar el coneixement de persones del sector que van realitzar la seva formació temps enrere.

Aquesta formació es realitza gràcies a un conveni de col·laboració entre el Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC) i el Departament de Treball de Catalunya i està totalment subvencionat, pel que no té cap cost per l’alumnat.

L’Escola d’Enoturisme ofereix tres cursos: el curs de Sommelier, reconegut per  l’Associació Catalana de Sommeliers, (740 hores), Promoció turística local i informació al visitant (710 hores) i Creació i gestió de viatges combinats i esdeveniments (690h).

Aquesta formació gratuïta, a més, garanteix un mòdul de pràctiques professionals, pel que posa en contacte l’estudiant amb el món empresarial, facilitant la seva reinserció laboral.