Comença el curs 2021-2022 a l'Institut FP d'Enoturisme

20 de setembre de 2021

Avui, 20 de setembre de 2021, comença un nou curs a l'Institut FP d'Enoturisme. Es tracta del Cicle Formatiu de Grau Superior de Guia, informació i assistència turística, especialitzat en Enoturisme. Enguany, és la quarta edició d'aquest cicle formatiu, impulsat per l'Escola d'Enoturisme de Catalunya i l'Ajuntament de Vilafranca del Penedès.

L'alumnat de 1r i 2n curs s'ha reunit en la sessió de benvinguda, la qual ha estat presentada per Ester Garcia, la directora del centre, i conduïda per Gerard Domingo, el coordinador pedagògic, cap d'estudis i tutor de l'alumnat.

La sessió de benvinguda ha comptat amb una activitat de dinàmica de grup, la qual consisteix que, en parelles, l'alumnat de 2n doni la benvinguda als nous alumnes de 1r. Els veterans han pogut explicar els continguts que més ressalten, els docents, les sortides que van fer al llarg del curs i la seva experiència en general del seu primer any. També els hi han pogut explicar les pràctiques remunerades en centres de treball que estan duent a terme, les quals són de 1.000 hores gràcies a la modalitat fp dual. Aquest espai també ha servit per exposar i resoldre tots els dubtes hagin pogut tenir tots els alumnes.

Des de l'Institut FP d'Enoturisme comencem amb moltes ganes.

Benvinguts/des!