Catalunya rep 19 milions de turistes cada any, forma’t en Guia de Turisme!

11 de abril de 2018

Tot i que la xifra sembla impressionant, sobretot si tenim en compte que triplica la població del país, cal dir que va augmentar un 5,5% respecte a les dades del 2016. El turisme és, doncs, un sector amb un present i un futur molt interessants per a tots aquells que s’hi vulguin formar.

Una de les opcions amb les quals compteu són els estudis en Guia, Informació i Assistència Turística, un cicle formatiu de grau superior que en dos cursos us permetrà accedir al mercat laboral. L’Escola d’Enoturisme de Catalunya, situada a Vilafranca del Penedès, ofereix aquest CFGS amb un plus: la formació en guia d’enoturisme. Aquesta especialització és molt escaient en una comarca, el Penedès, tan vinculada al món del vi.

Amb els estudis de guia turístic podreu planificar i promocionar les destinacions turístiques com a guia sobre el terreny o treballar com a hoste o hostessa en terminals, mitjans de transport i actes. Algunes de les assignatures que podreu estudiar són Destinacions Turístiques, Recursos Turístics o Processos de Guia i Assistència Turística. Una de les particularitats del curs és que us podreu especialitzar en enoturisme cursant els mòduls de DO catalanes i de sumilleria. A més, el CFGS de l’Escola d’Enoturisme està planejat per cursar-lo en la modalitat DUAL, que preveu la realització de 1000 hores de pràctiques remunerades en empreses.

Podeu venir a conèixer el curs a les Portes Obertes del dissabte 14 d’abril. Apunteu-vos-hi aquí!