Aquest 20 de maig comença el Curs de Desenvolupament de Productes Turístics que l’Escola d’Enoturisme de Catalunya ofereix a Costers del Segre

07 de maig de 2019

El proper dia 20 de maig comença el curs de Desenvolupament de Productes Turístics de l’Escola d’Enoturisme de Catalunya. Té una durada de sis dies i un total de 30 hores, en horari de 9h a 14h els dies 20, 22, 23, 27, 29 i 30 de maig.

L’escola ofereix aquest curs, entre d’altres, per a totes aquelles persones que estiguin interessades en formar-se en el món del turisme, i concretament en el món de l’enoturisme, arreu del territori de Catalunya.

El curs tindrà lloc a la Denominació d’Origen Costers del Segre (Complex Caparrella, 97. 25192 Lleida), un entorn molt enriquidor per acabar-te de posar en escena i endinsar-te plenament al món del vi i dels cellers.

Aquest curs, a càrrec del professor Manel Colmenero (creador de la xarxa social Gastronomicum 2.0 i projectes com Food Wine Tours i guanyador del 3r Premi Enoturisme Gourmand Awards 2013), et proporcionarà totes les eines i habilitats que necessites per tal de crear un producte i/o servei turístic atenent a les característiques territorials i a les variables socioeconòmiques de l’entorn, que tenen més impacte avui en dia.

Es tracta d’un curs totalment subvencionat i està adreçat principalment a totes aquelles persones treballadores ocupades, tot i que també té algunes places per aquells que es troben a l’atur.

Encara ets a temps d’apuntar-t’hi seguint aquest enllaç