Coronavirus Covid-19

L’Ajuntament de Vilafranca del Penedès està aplicant un protocol preventiu d’actuació davant l'atual situació de crisi per risc de contagi de coronavirus (Covid-19) entre la població. Mantingueu-vos informats pels canals web i xarxes socials de fonts oficials, com són l'espai web específic de l'Ajuntament: https://www.vilafranca.cat/coronavirus i al canal Cat Salut.

Apunta't a la Jornada de portes obertes "Virtual" del Grau Superior de Guia, Informació i Assistència Turística

11 de maig de 2020

L’Escola d’Entourisme celebra una jornada de portes obertes virtual per a donar a conèixer el Grau Superior de Guia, Informació i Assistència Turística

El proper dissabte, 16 de maig, l’Escola d’Enoturisme de Catalunya obrirà les portes de manera virtual per poder accedir al seu interior i conèixer les instal.lacions on s’impartirà una nova edició del cicle Formatiu de Grau Superior de Guia, Informació i Assistència Turística, especialitzat en Enoturisme. La jornada de portes obertes s’havia de celebrar el passat 29 de març, però a causa de la crisi sanitària de la COVID-19 va ser anul·lada.

La directora de l’Escola d’Enoturisme de Catalunya, Ester Garcia, acompanyarà els usuaris que estiguin en línia a través d’un tour virtual per les instal·lacions de l’escola, i mostrarà com s’organitzaran els alumnes en les aules complint les mesures de seguretat indicades per a poder fer classes presencials mentre duri la crisi sanitària.

El tour es farà en directe per Instragram Live, en el perfil que l’escola té en aquesta plataforma @escolaenoturismecatalunya.

Amb aquesta jornada de portes obertes virtual es vol donar l’oportunitat de conèixer per dins el cicle formatiu a través de les explicacions que farà la directora de l’Escola, Ester Garcia, qui explicarà les característiques del curs durant la visita virtual a les instal.lacions educatives.

Reunió informativa, dijous 21 de maig

D’altra banda s’ha organitzat una reunió informativa, posterior a la visita, que tindrà lloc el dijous, 21 de maig, a les 11 h del matí i una altra a les 18 h, a través de la plataforma Zoom. En aquesta reunió, conduïda per la directora Ester Garcia, s’atendran tots aquells dubtes que es puguin generar tant del contingut del cicle com de l’organització del curs, pel que fa a les mesures de seguretat que s’aplicaran a l’escola.

INSCRIU-TE A LA REUNIÓ INFORMATIVA