Aprofita les pràctiques remunerades i forma't en Guia Turístic, fes la teva preinscripció!

09 de maig de 2018

Descobreix el CFGS de Guia, Atenció i Assistències Turístiques i informa’t de les sortides professionals de l’únic cicle en turisme amb especialització en enoturisme a la Jornada de Portes Obertes que organitza l’Escola d’Enoturisme de Catalunya, situada Vilafranca del Penedès.

A més del temari comú, el cicle inclou dos mòduls específics, el primer sobre sommelieria i el segon en coneixement de DO catalanes. Per altra banda, el cicle s’imparteix en modalitat de FP DUAL que inclou 1000 hores de pràctiques remunerades en empreses del sector.

Per tots aquells que no puguin assistir a la jornada de portes obertes, l’Escola ofereix entrevistes personalitzades amb l’equip docent. Si voleu concertar una cita podeu fer-ho enviant un mail a [email protected] o trucant al 93 169 41 02. No perdis més el temps i fes la teva preinscripció!