3a Tertútlia CEPVI. COVID, la Vinya i l'entorn natural de la Masia

19.00H

ESCOLA D'ENOTURISME DE CATALUNYA

Presentació a càrrec de:

ÈRIC ENGUITA. Professor de l'Escola d'Enoturisme de Catalunya. La Covid i el turisme: canvi en la utilització dels espais exteriors

Taula rodona  amb:

KIKO FIGUERAS. Agrupació d'Agricultors del Pla de Manlleu +500.

ROSA VENDRELL. Comunicadora, dinamitzadora cultural i conferenciant.

JOSEP M. FELIU. Historiador. Gestor cultural. Responsable de Descobrir Penedès.

IMMA PULIDO. Cap de Comunicació i Relacions Ciutadanes de l'Ajuntament de Santa Margarida i els Monjos. Impulsora de projectes de dinamització del Castell de Penyafort.

Conduït per:

SOAZIG DARNAY. Paisatgista, investigadora i membre del CEPvi.

Coordinació:

MONTSERRAT JULIÀ. Historiadora i membre del CEPvi.

L'entorn natural que ens ofereix la masia és una oportunitat per entrar en contacte amb un espai de benestar emocional per als que viuen a la ciutat.. Aquest vincle es reforça més en un moment en què la Covid i el canvi climàtic posen sobre la taula els problemes derivats de viure a la ciutat. Les masies formen part del paisatge patrimonial i ofereixen als cellers la possibilitat de plantejar la proximitat amb la natura més enllà de la vinya.