1000 hores de pràctiques remunerades: descobreix els avantatges del CFGS de Guia d’Enoturisme

11 de abril de 2018

Amb seu a Vilafranca del Penedès, on coincideixen tres DO, la DO Penedès, la DO Cava i la DO Catalunya, l’Escola engega una formació professional en modalitat DUAL. La formació DUAL, un model que permet als alumnes combinar l’aprenentatge al centre junt amb unes pràctiques remunerades de 1000 hores en empreses del sector, és una important porta d’entrada al món laboral. Permetrà als alumnes adquirir experiència en l’ofici, familiaritzar-se amb les dinàmiques pròpies d’una empresa que ofereixi serveis de guia d’enoturisme i els obrirà múltiples portes en el món laboral.

Les pràctiques laborals són una gran oportunitat pels nostres alumnes, ja que els permet tenir el primer contacte amb el món laboral, crear una xarxa de suport amb diferents treballadors i fer networking, poder aplicar en casos reals el que s’ha après a classe i trobar-se amb situacions inesperades comptant amb l’ajuda de professionals per a resoldre-la. A més, aquestes pràctiques són remunerades, pel que els alumnes rebran una compensació econòmica pel seu treball.

Si voleu descobrir tots els detalls d’aquests estudis us animem que assistiu a les portes obertes que tindran lloc el dissabte 14 d’abril  les 11.00 h i a les 12.30, on tothom qui ho desitgi podrà endinsar-se en aquests estudis i conèixer per què són una de les millors opcions formatives als territoris de forta tradició vitivinícola.

Us hi podeu inscriure en aquest enllaç.