Màster class amb professionals del sector 2023

INSCRIPCIONS TANCADES

Les master class són un producte formatiu que s'ha inclòs aquest any en el Curs de Sommelier Professional, reconegut i homologat per l'Associació Catalana de Sommeliers. Aquestes sessions s'obren al públic general que tingui interès pel sector del vi.

AGRICULTURA REGENERATIVA. 18 d'abril de 17 a 20h

Amb Miquel Torres Maczassek, director general de Família Torres i representa, juntament amb la seva germana Mireia, la cinquena generació d’aquest celler familiar del Penedès amb més de 150 anys d’història. Llicenciat en Econòmiques i Empresarials per ESADE i l’Escola de Negocis Kenan-Flager de Carolina del Nord (Estats Units), també va estudiar enologia a la Universitat de Rovira i Virgili. Focalitza els seus esforços en l’elaboració de vins de vinyes singulars o finques històriques, la recuperació de varietats ancestrals i la lluita contra el canvi climàtic, implantant la viticultura regenerativa en les seves vinyes ecològiques per ajudar a capturar el CO2 atmosfèric i fixar-lo en el sòl, a més de recuperar la fertilitat natural de la terra, frenar l’erosió i fomentar la biodiversitat.

QUIN ÉS EL LLINDAR DE QUALITAT EN ELS VINS DEL MÓN? 24 de maig de 17 a 20h. PLACES EXHAURIDES

L'excel·lència dins dels paràmetres de qualitat. Un viatge pel món del vi, actualitat i tendències internacionals.

Amb Álvaro Ribalta, Master of Wine. Fundador i director de Massal Selection, empresa importadora i distribuidora de vins, així com a plataforma de venda online. Des de 2014 treballa a Indigo Wines, on ha estat el director de desenvolupament de negocis i ara és el comprador de vins espanyol. El 2021 va proclamar-se Master of Wine, l'espanyol més recent.

DESAFIANT ELS MARIDATGES MÉS ENLLÀ DELS TÒPICS. 21 de juny de 17 a 20h

Introducció, concepte i història, els sentits, la cuina i la sala, les regles, les begudes, assaig i error. La sessió inclourà maridatges.

Amb Javier Campo, sommelier des de fa més de tres dècades. Ha treballat com a cap de sala i sommelier a diversos restaurants amb Estrelles Michelin i Soles Repsol. Actualment, compagina el seu treball com a sommelier i assessor gastronòmic, a més de la prescripció de vins i altres begudes en mitjans especialitzats. Elabora vins a Terra Alta al Projecte Vi-Nomis del Celler Menescal. Membre de l'Associació Catalana de Sommeliers i de l'Associació Espanyola de Periodistes i Escriptors del vi. És autor del llibre l'Art del Maridatge.

Lloc de realització

Escola Enoturisme de Catalunya.  C/Amàlia Soler, 29. Vilafranca del Penedès.

Inscripcions i pagament

El preu de les master class és el següent: 50€ per una sessió, 80€ per dos sessions i 105€ per tres sessions. La reserva de plaça efectiva es realitzarà un cop fet l’ingrés de la quota d’inscripció a l’IBAN IMF – ESCOLA ENOTURISME CATALUNYA. BANC SABADELL: ES92 0081 0046 1100 0192 4393.
S'haurà d'enviar el rebut del pagament a: [email protected]