Durada: 20 hores.
Modalitat: Aula Virtual. Espai on-line de l’Escola d’Enoturisme de Catalunya.
Calendari del curs: Abril. 14, 21, 28. Maig 5 i 12. De 9:30 a 13:30
Continguts
1. El mercat i el consumidor del S. XXI.
2. El comportament de compra: preferències i hàbits del consumidor.
3. El Turisme i l'estructura del mercat turístic
4. Com funciona la distribució turística clàssica
5. Les agències de viatges: característiques, estructura i funcions
6. Normatives i reglaments reguladors de l'activitat de les agències de viatges
7. Internet com a canal de comercialització de serveis turístics.
8. Les agències de viatges virtuals: OTA's
9. Les relacions comercials a través d'Internet: (B2B, B2C, B2A)
10. Pàgines webs i portals turístics
11. Com dissenyar una estratègia de comercialització online
12. Estratègies de preu, disponibilitat, restriccions...
13. Com funcionen els sistemes de venda i gestió de reserves
14. Què és un Channel Manager
15. Què és el Rate Intelligence
16. Com planificar una estratègia de Marketing revenue
17. Com crear una campanya de promoció
18. La venda en l'últim minut Internet
METODOLOGIA
El curs s’impartirà en metodologia online síncrona. Això vol dir que les classes es realitzaran a través de videoconferència amb la plataforma Zoom, per aprofitar totes les seves prestacions acadèmiques, juntament amb l’espai virtual de Google Classroom.
Per tal de poder garantir l'assistència a les classes online, serà necessàri que els alumnes puguin certificar la seva assistència mitjançant signatura electrònica amb certificat. AQUÍ PODEU SABER COM OBTENIR-LA
PROFESSORAT
David Esteller, Màster en direcció i planificació turística i Graduat superior en gestió turística i Gestió i Planificació Turística. CEO de tourisLAB.
CURS SUBVENCIONAT PER EL CONSORCI DE LA FORMACIÓ CONTINUA DE CATALUNYA, DINS DE LA LÍNIA SECTORIAL DE HOSTELERIA I TURISME.