Ajuntament de Vilafranca del del Penedès

Comercialització del producte turístic SUBVENCIONAT

INSCRIU-TE AL CURS

Durada: 20 hores.

Modalitat: Aula Virtual. Espai on-line de l’Escola d’Enoturisme de Catalunya.

Calendari del curs: Abril. 14, 21, 28. Maig 5 i 12. De 9:30 a 13:30

 

Continguts

1. El mercat i el consumidor del S. XXI.

2. El comportament de compra: preferències i hàbits del consumidor.

3. El Turisme i l'estructura del mercat turístic

4. Com funciona la distribució turística clàssica

5. Les agències de viatges: característiques, estructura i funcions

6. Normatives i reglaments reguladors de l'activitat de les agències de viatges

7. Internet com a canal de comercialització de serveis turístics.

8. Les agències de viatges virtuals: OTA's

9. Les relacions comercials a través d'Internet: (B2B, B2C, B2A)

10. Pàgines webs i portals turístics

11. Com dissenyar una estratègia de comercialització online

12. Estratègies de preu, disponibilitat, restriccions...

13. Com funcionen els sistemes de venda i gestió de reserves

14. Què és un Channel Manager

15. Què és el Rate Intelligence

16. Com planificar una estratègia de Marketing revenue

17. Com crear una campanya de promoció

18. La venda en l'últim minut Internet

 

 

METODOLOGIA

El curs s’impartirà en metodologia online síncrona. Això vol dir que les classes es realitzaran a través de videoconferència amb la plataforma Zoom, per aprofitar totes les seves prestacions acadèmiques, juntament amb l’espai virtual de Google Classroom.

Per tal de poder garantir l'assistència a les classes online, serà necessàri que els alumnes puguin certificar la seva assistència mitjançant signatura electrònica amb certificat. AQUÍ PODEU SABER COM OBTENIR-LA

PROFESSORAT

David Esteller, Màster en direcció i planificació turística i Graduat superior en gestió turística i  Gestió i Planificació Turística. CEO de tourisLAB.

 

INSCRIU-TE AL CURS

CURS SUBVENCIONAT PER EL CONSORCI DE LA FORMACIÓ CONTINUA DE CATALUNYA, DINS DE LA LÍNIA SECTORIAL DE HOSTELERIA I TURISME.