Gestió de bodegues en restaurants o bars de vins

Inscripció al curs^

INSCRIPCIONS TANCADES

Descripció i continguts^

L'Escola d'Enoturisme de Catalunya engega el curs de Gestió de bodegues en restaurants o bars de vins, una formació la qual forma part del Certificat de Professionalitat de Sommelier i dona opció a obtenir una titulació oficial. Aquesta formació és 100% subvencionada pel Servei d'Ocupació de Catalunya.

CONTINGUTS

• La guarda del vins. Com guardar el vi un cop al restaurant/establiment?
  • El cicle de vida dels vins: naixement, joventut, maduresa, vellesa i caiguda.
  • El llibre de celler.
  • Compres i gestió administrativa.
  • L'inventari.
  • Gestió econòmica del celler: Break Even Point.
  • Tast de vins i escumosos.
  • Sortides a cellers.

Consulta tot el programa formatiu d'aquest curs aquí.

Durada, calendari i lloc^

DURADA TOTAL DEL CURS
60 hores.

CALENDARI I HORARI
27, 31 juliol; 5, 7, 13, 18, 20, 25, 27, 29 setembre; 2, 3 octubre 2023, en horari de 15 a 20h. Seran un total de 12 sessions de 5 hores cadascuna.

LLOC D'IMPARTICIÓ
Les sessions es realitzaran a l’Escola d'Enoturisme de Catalunya, C/Amàlia Soler 29, 08720 Vilafranca del Penedès.

Destinataris^

Curs destinat a persones en situació d'atur.

Requisits:

• Estar inscrit/a com a Demandant d'Ocupació. Per a fer la inscripció necessitarem la vida laboral i el DARDO.
  • Nivell d'estudis: Batxillerat o equivalent.

Docent^

ÈRIC ENGUITA. Sommelier. Soci fundador de Celler Can Batlle - Artcava, Remus Barcelona&Catalonia S.L. i Can Batlle Managment S.L. Formador en Enologia, Sommelieria, Màrqueting i accions d'inserció social amb ACTUA SCCL Ponent en diverses jornades empresarials, emprenedoria i enoturisme. Actualment imparteix tres cursos a l'Escola d'Enoturisme: CFGS de Guia, informació i assistència turística, especialitzat en enoturisme, Certificat de Professionalitat de Sommelieria i el curs de Sommelier Professional.

Cursos Subvencionados SOC | Formación Ocupacional Barcelona