Desenvolupament de producte enogastronòmic i enoturístic

INSCRIU-TE AQUÍ

Curs 100% subvencionat pel Consorci de la Formació Contínua de Catalunya

Inscripció al curs^

Ja podeu realitzar la sol·licitud a través del següent formulari. Aquesta sol·licitud no compromet a la matriculació de la persona participant. Un cop realitzada, ens posarem en contacte per omplir la documentació requerida.

Descripció i continguts^

Es tracta d'una formació eminentment pràctica que ha de permetre, a partir de la reflexió estratègica que ens proporcionen les eines del màrqueting, dissenyar un producte enogastronòmic/enoturístic, a través del relat que connecta el producte amb la història, per a generar major interès i satisfacció en els clients. L’alumnat serà capaç de crear aquests productes i/o serveis atenent a les característiques territorials i variables socioeconòmiques. El curs conclourà amb una presentació del producte dissenyat, que haurà de quedar a punt per a la seva posada en pràctica.

El curs comptarà amb la intervenció de l'Agència Catalana de Turisme dins del marc "Catalunya, Regió Mundial de la Gastronomia l'any 2025", la qual es convertirà en la primera regió europea que rep aquesta distinció. La ponència serà una oportunitat per a donar a conèixer el producte enogastronòmic català al turisme internacional.

Durada, calendari i lloc^

DURADA TOTAL DEL CURS
30 hores.

CALENDARI I HORARI
4, 11, 18 març; 8, 15, 22, 29 abril; 6, 13 maig, en horari de 16 a 19:20h.

LLOC D'IMPARTICIÓ
Escola Enoturisme Catalunya (C/ Amàlia Soler, 29, Vilafranca del Penedès).

Destinataris i requisits^

Podran realitzar el curs totes aquelles persones que siguin treballadores en actiu, autònomes o en situació d'ERTO o ERO i 30% de les places per a persones desocupades.  Públic objectiu: restaurants, cellers, obradors, botigues i bar de vins, allotjaments i agents turístics.

*No hi poden participar aquelles persones amb contracte de l'Administració Pública.

Docent^

BRUNO TANNINO. Sommelier i Maître, formador en Cava acreditat oficialment per l'Institut del Cava i membre del jurat dels premis Tastavins i els premis Vinari. A més, guanyador (en conjunt) dels premis Cartavi, Josep Mercader (categoría "Vi") i a la categoria de Millor comunicador del Vi del premi de l'Associació Catalana de Sommeliers, entre d'altres. També conforma l'equip d'investigació i de redacció del Sapiens del Vi, de la Bullipèdia.