PLACES EXHAURIDES
El bar com a espai social està molt enraigat a la nostra cultura, alguns ja fa temps s’havien singularitzat amb productes vitivinícoles, però els darrers temps aquests s’han ubicat també en espais naturals que ens fan gaudir del producte i del territori.
Els cellers i les botigues de vins han trobat un aliat en aquest format per a presentar els seus vins i escumosos, proposant espais a l’aire lliure, generant noves ubicacions pel tast de vins i el gaudi del paisatge i la natura.
Aprofitar l’interès que ens generen els espais més relaxats, més socials per la presentació de producte, d’un projecte i de fidelització dels clients és una gran oportunitat.
Us proposem un curs per passar de la Presentació dels vins i begudes a la fidelització del client, passant pels diferents estadis a través dels quals els clients es poden aproximar als projectes.
Durada: 15 hores. Modalitat: Presencial.
Dates i horari:
1, 8, 15 de juny de 10:00 a 13:30.
29 de juny de 9:00 a 13:30.
Lloc: Escola d’Enoturisme de Catalunya. C/Amàlia Soler, 29 (Vilafranca del Penedès).
Formació 100% SUBVENCIONADA pel Consorci de la Formació Contínua de Catalunya.
Destinat a treballadors en actiu, en ERTE, ERTO, autònoms i 30% de les places destinades a persones desocupades.
Continguts:
El relat enoturístic en la presentació de vins i begudes.
El tast en espais socials.
La carta al Wine Bar i la diferenciació a les visites.
El maridatge i el territori.
Metodologia:
A partir de les cartes o propostes que tenen actualment els establiments, es valorarà la incorporació d’altres productes, per a la diferenciació i la generació d’aliances, així com el relat incorporat al servei, amb el maridatge de territori.
INSCRIPCIONS
Places limitades. 30 places*. Inscripcions obertes fins el 25 de maig.
Docents
Aquest curs serà impartit per professionals experts referents en el sector.
Clara Antúnez. Del tast a la interacció amb les persones. Les cartes i les presentacions de producte com elements de fidelització de client.
Jordi Reixach. Storytelling amb ànima. Què tenen les històries que ens atrapen? Com i per què el màrqueting utilitza la tècnica de l’storytelling?
Ferran Centelles. Les claus dels maridatges. La importància d’incorporar productes del territori.
Coneix el temari i els docents del curs.
* Hem ampliat el curs a 30 places.
- La inscripció es considera realitzada quan s’ha retornat l’annex 1 degudament complimentat.
- Per a l’admissió es donaran prioritat als criteris que marca la convocatòria.
- Establirem llista d’espera per si hi ha alguna baixa al curs.
SESSIÓ FINAL AMB FERRAN CENTELLES I CONVIDATS - 29 juny (9:00h a 13:30h)
La sessió final serà amb Ferran Centelles i convidats del territori (allotjaments, empreses de serveis turístics i restaurants) que vulguin conèixer de primera mà productes i novetats del sector per a presentar-les o per a poder-les recomanar als seus clients. Si estàs interessat en ser un dels convidats de l'última sessió per conèixer els projectes INSCRIU-TE. Places limitades. 15 places. Tens tota la informació d'aquesta última sessió AQUÍ.