Curs d'anglès turístic i enoturístic - edició tardor

L'Escola d'Enoturisme de Catalunya presenta el curs d'anglès turístic i enoturístic. Es tracta d'un curs que està destinat a persones treballadores en actiu, autònoms i treballadors en situació d'ERTO, ERO o en situació d'atur que tinguin interès en adquirir les eines necessàries per a poder comunicar-se de manera efectiva en anglès en l'àmbit turístic i enoturístic.

100% SUBVENCIONAT pel Consorci de la Formació Contínua de Catalunya

Inscripció al curs^

PLACES EXHAURIDES. Pots inscriure't a la llista d'espera EN AQUEST ENLLAÇ

Dades^

DURADA TOTAL DEL CURS
30 hores.

CALENDARI I HORARI
6, 10, 13, 20,  24 i 27 de novembre de 2023 de 9 a 14h.

LLOC D'IMPARTICIÓ
Les sessions es realitzaran a l’Escola d'Enoturisme de Catalunya, C/Amàlia Soler 29, 08720 Vilafranca del Penedès.

Continguts^

• Com fer tastos amb llengua anglesa?
  • Maridatges amb formatges i xocolates.
  • Coneixements dels vins que formen part de la DO Penedès.
  • Tast a cegues.

Objectius^

• Interpretar missatges orals senzills en una llengua estrangera, emesos en l'àmbit de l'activitat de restauració.
  • Interpretar missatges i documents senzills escrits en una llengua estrangera, rebuts o utilitzats en l'àmbit de l'activitat de restauració.
  • Produir missatges orals senzills en una llengua estrangera, referits a situacions habituals de l'activitat de restauració.
  • Redactar en una llengua estrangera documents escrits senzills, referits a situacions habituals de l'activitat de restauració.
  • Comunicar-se oralment amb un o diversos interlocutors en una llengua estrangera, expressant i interpretant missatges senzills de complexitat reduïda, en diferents situacions, formals i informals, pròpies del servei de restauració.

Destinataris i requisits^

Adreçat a aquelles persones que siguin treballadores en actiu, autònomes o en situació d'ERTO o ERO i un 30% reservat per a persones desocupades que tinguin interès en adquirir les eines necessàries per a poder comunicar-se de manera efectiva en anglès en l'àmbit turístic i enoturístic.

No hi poden participar aquelles persones amb contracte de l'Administració Pública.

Formador^

El curs l'imparteix l'Andrew Ashurst, director de l'acadèmia St Paul's English Academy, de Vilafranca del Penedès, i professor d'anglès especialitzat en el món del vi (Wine Set Level III). S'ha convertit en un referent en la seva professió per la seva àmplia experiència i extensa formació específica en el sector, fins a arribar a crear English for Wine Aspects.