Anàlisi sensorial de productes propis de la sommelieria

Inscripció al curs^

INSCRIPCIONS TANCADES

Descripció i continguts^

L'Escola d'Enoturisme de Catalunya engega el curs d'Anàlisi sensorial de productes propis de la sommelieria, una formació la qual forma part del Certificat de Professionalitat de Sommelier i dona opció a obtenir una titulació oficial. Aquesta formació és 100% subvencionada pel Servei d'Ocupació de Catalunya.

CONTINGUTS

• Diferències entre anàlisi sensorial, tècnica, instrumental i hedònica
  • Els atributs dels aliments.
  • Tast d'oli d'oliva.
  • Tast de formatges.
  • Característiques dels pernils, cecines, moixama, embotits, foies micuit, caviar, conserves, semiconserves, fumats, vinagres selectes, sals i altres productes alimentaris de consum directe.

Consulta tot el programa formatiu d'aquest curs aquí.

Durada, calendari i lloc^

DURADA TOTAL DEL CURS
60 hores.

CALENDARI I HORARI
13, 16, 20, 30 juny; 7, 14, 21, 28 juliol; 8, 15, 22 setembre 2023, en horari de 15 a 20h. Seran un total de 12 sessions de 5 hores cadascuna.

LLOC D'IMPARTICIÓ
Les sessions es realitzaran a l’Escola d'Enoturisme de Catalunya, C/Amàlia Soler 29, 08720 Vilafranca del Penedès.

Destinataris i requisits^

Curs destinat a persones en situació d'atur.

Requisits:

• Estar inscrit/a com a Demandant d'Ocupació. Per a fer la inscripció necessitarem la vida laboral i el DARDO.
  • Nivell d'estudis: Batxillerat o equivalent.

Docent^

ÒSCAR FERRAND. Es dedica a la formació des de fa 11 anys.. Va estudiar Hostaleria a l’Escola d’Hostaleria Sant Narcís de Girona. Quasi tota la vida s’ha dedicat professionalment a aquesta branca. Ha sigut maître/sommelier de diferents establiments de categoria: Restaurant Mas Pau*, Hotel Mas De Torrent, Hotel Ra. Realitza cursos annexes per complementar i actualitzar formacions (orientador, assessor i avaluador, cuina al buit, esdeveniments, formador de cava, formació pedagògica i didàctica. Actualment, imparteix formacions de Sumilleria (Escola Enoturisme Catalunya), Direcció en restauració (Escola Superior de Turisme), Cocteleria, Sumilleria, Enologia (Foment del treball), i altres formacions en ajuntaments i empreses privades.

Cursos Subvencionados SOC | Formación Ocupacional Barcelona