Acte d'agenda

dimarts16novembre '21

Tertúlies CEPvi. Enoturisme: cultura d'un paisatge

Dates i lloc:

Dimarts 16 novembre 2021.

Edifici de l'Enològica (C/Amàlia Soler, 29. Vilafranca del Penedès)

Horari:

Organització i contacte:

Organitza: CEPvi

Amb el suport de: Escola d'Enoturisme de Catalunya

Tertúlia tardor 2021. L'AIGUA: FONT DE RIQUESA ECOLÒGICA I PAISATGÍSTICA

La conscienciació de la fragilitat de l'entorn i la por a les sequeres en el futur a causa del canvi climàtic dona a l'aigua un fort potencialde simbolisme i de discurs des del turisme en general. D'una banda, es tracta de donar a conèixer els espais humits existents al Penedès i la seva riquesa per generar respecte tant per part de la població local com per part del visitant. D'altra banda, la bona salut de les rieres i dels rius permeten demostrar la qualitat de les bones pràctiques dels cellers i els allotjaments que defensen un discurs sostenible.

Data i hora:
Dimarts 16 novembre 2021 a les 19h.

Lloc:
Escola d'Enoturisme de Catalunya (C/Amàlia Soler, 29. Vilafranca del Penedès).

Les tertúlies són obertes a tothom i, especialment als agents involucrats en el sector: paisatgistes, viticultors, gestors culturals i turístics, vinaters, cavistes, estudiants de l’Escola d’Enoturisme de Catalunya, tècnics municipals, etc.

L’assistència és gratuïta.

INSCRIPCIONS OBERTES