Acte d'agenda

dijous27octubre '22

Tastem la Guia de vins de Catalunya

Dates i lloc:

27 d’octubre, 3, 10, 17 i 24 de novembre de 2022.

Escola d'Enoturisme de Catalunya.

Horari:

De 18 a 21h.

Organització i contacte:

Escola Enoturisme de Catalunya

Consorci de la Formació Contínua de Catalunya.

Impartit per Jordi Alcover i Sergi Sevé, autors de la Guia de vins de Catalunya 2021.

PLACES EXHAURIDES

Vols conèixer com i què valoren els tastadors de la Guia de vins de Catalunya els vins i els escumosos? Vols saber interpretar les notes de tast que es publiquen a les guies? Et proposem un curs on podràs apropar-te a les varietats i productes dels vins i escumosos,  tastant-los a partir dels criteris dels tastadors i  incorporant nous elements en la seva descripció i presentació.

CURS 100% SUBVENCIONAT PEL CONSORCI DE LA FORMACIÓ CONTÍNUA DE CATALUNYA

Contingut:

• Conèixer els paràmetres els quals es puntuen els vins
  • Incorporar elements per a l’anàlisi sensorial per poder explicar millor els vins i escumosos.
  • Les sessions inclouran tastos de vins de la Guia de Vins de Catalunya, agrupats per varietat i criança.

Calendari:

27 d’octubre, 3, 10, 17 i 24 de novembre de 2022 de 18 a 21h. Les sessions es realitzaran a l'Escola d'Enoturisme de Catalunya (C/ Amàlia Soler, 29, Vilafranca del Penedès).

Tota la informació i inscripcions en aquest enllaç.