Acte d'agenda

dimarts02febrer '21

Sommelier Professional

Dates i lloc:

IMPORTANT: EL CURS S'INICIARÀ EL 2 DE FEBRER PER TAL D'ADAPTAR-LO A LES MESURES DEL PROCICAT DEL 25/01

El curs tindrà una durada de dos anys. El primer comprèn del 26 de gener al 16 de novembre de 2021 (juliol, agost i setembre no hi ha classe). I el segon, de l’11 de gener al 12 de juliol de 2022.

El curs s’impartirà en modalitat semi presencial. La seva durada en hores serà de 430h, amb un treball de 8 hores setmanals, distribuïdes en 4 de presencials i 4 hores de treballs setmanals en línia.

Les classes presencials seran els dimarts a la tarda de 16:30 a 20:30 h. La resta de l’horari es realitzarà a través de classes en línia, algunes d’elles quedaran registrades per a que puguin esdevenir material d’estudi i revisió per als alumnes.

Recordem que les aules de l’Escola d’Enoturisme compleixen les mesures de protecció i seguretat per a la Covid-19, i que es garanteix la seguretat en el desenvolupament de les seves classes formatives.

AMPLIA LA INFORMACIÓ DEL CURS

La sessió presencial garantirà l'aplicació de les mesures de protecció i seguretat per la Covid

Organització i contacte:

Per a sol·licitar una reserva de plaça, clica AQUÍ

Per a sol·licitar més informació del curs o posar-te en contacte amb nosaltres pots fer-ho a través de [email protected] o 931694102

Preu del curs: 3100€. Possibilitat de financiar-ne els pagament,  i/o bonificar el curs a través de FUNDAE (en aquest cas caldrà entregar tota la documentació 15 dies abans del seu inici)

Curs de 430 hores de caràcter semipresencial, impartit per experts referents en el sector. Inclou la presència de les 12 DO Catalanes, vins nacionals i internacionals, a més d'aproximar aquests continguts a la llengua anglesa i francesa.