Acte d'agenda

dijous16setembre '21

Sessió informativa del curs Promoció turística especialitzat en vendes

Dates i lloc:

16/09/2021

Escola d'Enoturisme de Catalunya (C/Amàlia Soler, 29. Vilafranca del Penedès)

Horari:

Inici: 10h.

Organització i contacte:

Escola d'Enoturisme de Catalunya

Consorci de la Formació Contínua de Catalunya

Sessió informativa del Certificat de Professionalitat (nivell 3) de doble titulació de Promoció turística local i atenció al visitant, especialitzat en venda de productes i serveis turístics.

Totes les persones interessants, podran assistir a la reunió informativa que tindrà lloc a l'Escola d'Enoturisme el proper dijous 16 de setembre 2021 a les 10h. No cal inscripció prèvia.

L'Escola d'Enoturisme de Catalunya ha llançat el nou curs "Promoció turística local i atenció al visitant, especialitzat en venda de productes i serveis turístics", el qual té per objectiu millorar la qualificació professional i afavorir la capacitat d’inserció dels alumnes en el mercat laboral en un sector econòmic prioritari com és el turisme o l'enoturisme.

El curs s'iniciarà el proper 1 d'octubre i té una durada total de 1150 hores. La part teòrica serà de 910 hores repartides dins d’un curs lectiu, organitzat d’octubre 2021 a juny 2022, en horari de 8 a 14h de dilluns a divendres de manera presencial. El mesos de juliol i agost es realitzaran les 240 hores restants de pràctiques professionals a les principals entitats turístiques, per tal d’implementar els coneixements assolits i així entrar en contacte amb la realitat del sector.

Trobareu tota la informació del curs i inscripcions en aquest enllaç.