Acte d'agenda

Horari:

De 9:00h a 13:30h.

Organització i contacte:

Escola d'Enoturisme de Catalunya.

Sessió impartida per Ferran Centelles.

La sessió final serà amb Ferran Centelles i convidats del territori que vulguin conèixer de primera mà productes i novetats del sector per a presentar-les o per a poder-les recomanar als seus clients.

El 29 de juny es durà a terme l’última sessió del Curs de Presentació de vins i begudes als Wine Bars. El curs va dirigit a tots els cellers, botigues de vins, restaurants, etc, que vulguin impulsar la seva carta dels Wine Bars com a eina d’aproximació del producte al client.

L’última sessió anirà de la mà de Ferran Centelles, en la primera part tractarem els maridatges i la segona part els alumnes presentaran productes singulars i cartes de Wine Bars. Si estàs en interessant en els maridatges i en conèixer productes i novetats del territori estàs CONVIDAT participar d’aquesta darrera sessió del curs.

Si ets allotjament, empresa de serveis turístics o restaurant, i vols conèixer de primera mà productes i novetats del sector per a presentar-les o per a poder-les recomanar als seus clients podràs aprofitar aquest espai per a sinergies per ambdues parts, ja que l’alumne tindrà l’oportunitat de presentar el seu projecte final a una empresa que podrà ampliar la seva cantera de clients.

Inscripcions AQUÍ