Acte d'agenda

Organització i contacte:

Escola d'Enoturisme de Catalunya

[email protected]

La comunicadora i sommelier Meritxell Falgueras presentarà a l'Escola d'Enoturisme de Catalunya el seu últim llibre "#Divinament - Vins amb sentit", el qual ha estat escollit millor llibre d’educació vinícola del món als Gourmand International Awards.

En aquesta nova obra, editada per Larousse, Falgueras escriu sobre el món del vi, un món que habitualment ha usat tecnicismes que potser no són necessaris i que poden allunyar-nos de la possibilitat de gaudir-ne. Des d’un coneixement familiar i professional del vi, l'autora ens anima a donar el pas per fruir del vi i proposa un recorregut pels cinc sentits. Durant la lectura del llibre podem descobrir tips per fer més atractiva la manera de parlar sobre el vi, trucs sobre com diferenciar un criança d’un reserva o d'un gran reserva fets amb el mateix raïm, i moltíssimes coses més.

Data i horari:
15 de setembre 2021

Lloc de presentació:
ESCOLA D'ENOTURISME DE CATALUNYA
C/Amàlia Soler, 29. 08720 Vilafranca del Penedès

Aforament limitat de 60 persones.
Cal inscripció prèvia omplint aquest formulari.