Ajuntament de Vilafranca del del Penedès
Coronavirus Covid-19

L’Ajuntament de Vilafranca del Penedès està aplicant un protocol preventiu d’actuació davant l'atual situació de crisi per risc de contagi de coronavirus (Covid-19) entre la població. Mantingueu-vos informats pels canals web i xarxes socials de fonts oficials, com són l'espai web específic de l'Ajuntament: https://www.vilafranca.cat/coronavirus i al canal Cat Salut.

Més informació

Acte d'agenda

dimecres17febrer '21

Nous temps, nous reptes per les empreses del S.XXI, més enllà de l’empresa tradicional

Dates i lloc: 

En aquestes jornades formatives s’aprendran les normes de joc de l’univers digital, les diferents plataformes, eines i xarxes que tenim al nostre abast per gestionar la identitat digital de la nostra marca i planificar una estratègia de promo-comercialització digital efectiva de la nostre empresa.

El curs tindrà una durada de 25 hores, repartides en 5 sessions, les quals es distribuiràn en 4 hores de treball On-line + 1 hora de treball personal

Dates: 17 i 24 de Febrer del 2021, 3, 10 i 17 de Març, de 9.30 a 13.30 Online

 

Organització i contacte: 

Per a sol·licitar una reserva de plaça, clica AQUÍ

Per a sol·licitar més informació del curs o posar-te en contacte amb nosaltres pots fer-ho a través de mmula@vilafranca.org o 931694102

Preu del curs: 171€ (opció de bonificació a través de FUNDAE

En aquestes jornades formatives s’aprendran les normes de joc de l’univers digital, les diferents plataformes, eines i xarxes que tenim al nostre abast per gestionar la identitat digital de la nostra marca i planificar una estratègia de promo-comercialització digital efectiva de la nostre empresa.

La xarxa s'ha posicionat com l'oracle digital on tots anem a buscar respostes.

Tots tenim clar que tot i aquestes circumstàncies, durant tants dies confinats a casa, ni les organitzacions, ni les empreses no es podem permetre hivernar i quedar-se quietes esperant que la situació es normalitzi.

Organitzacions i empreses hem d’aprofitar aquest període de desconcert i reclusió per replantejar-se reptes i solucions.

Objectius:

  • Treballar en la transformació digital
  • Innovar i cercar noves maneres de fer les coses
  • Posicionar-se com a referències del sector o de la demarcació.
  • Aprendre a contactar amb els nostres clients reals i cercar nous possibles consumidors.
  • Crear estratègies de venda digital i cercar nous canals de comercialització online.

Que m’emportaré del curs ?

  • Conèixer com funciona el mercat digital SMM
  • Aprendre a utilitzar la xarxa des d’un punt de vista estratègic.
  • Definir en quins àmbits de la nostra empresa utilitzaré el Social Media
  • Cercar els nostres clients objectius.
  • Analitzar les seves preferències i els llocs on els puc trobar.
  • Crear la nostre pròpia estratègia de promo-comunicació, una estratègia que sigui atractiva i efectiva.
  • Desenvolupar una estratègia digital per a cada tipus de partner:
    • Canal distribuïdor
    • Canal retail
    • Canal Horeca
    • Prescriptors “Influencers”
    • Saber planificar un calendari per promocionar productes en el moment adequat.