Acte d'agenda

A les 19.00h, a l'Escola d'Enoturisme de Catalunya

LA TERTÚLIA ES REALITZARÀ EN MODALITAT ONLINE

INSCRIPCIONS A LA TERTÚLIA AQUÍ

A través del contacte facilitar a l'inscripció, es farà arribar l'enllaç per a poder participar a la tertúlia.

Plataforma utilitzada: Zoom

Organització i contacte:

La masia del Penedès és un espai arquitectònic per viure però també sovint disposa de celler, recent o històric, que de forma harmònica pot conjugar amb el vi i el cava esdevenint un punt d’atracció de visitants. Una ruralitat vinculada a les vinyes del Penedès que pot potenciar l’enoturisme i el coneixement del paisatge vitivinícola del territori.Aquesta tertúlia és un complement a la que es va realitzar el curs passat “El celler urbà com a recurs enoturístic”.
Presentació del cicle: a càrrec de Soazig Darnay del CEPVI/Lluís Tola de l’escola d’Enoturisme de Catalunya

Benvinguda i obertura de la tertúlia a càrrec de:

Meritxell Montserrat Mestres, Regidora d'Educació i de Relacions Internacionals de l'Ajuntament de Vilafranca del Penedès

Presentació a càrrec de:

Lluis Tolosa, Sociòleg i professor de l'Escola d'Enotruisme de Catalunya

Taula rodona amb:

Ernestina Torelló, propietària del celler Torelló Vitivinicultors

Ester Tous, Copropietària del Celler Eudald Massana Noya

Rosa Aguado, Gerent del Celler Can Ràfols dels Caus

Ferran Mulet, Propietàri del celler Mulet vitivinicultors i membre de joves viticultors

Conduit per:

Soazig Darnay, Paisatgista, Investigadora i membre del CEPvi