Acte d'agenda

dimecres27octubre '21

Inici curs Sumilleria i maridatge, els ingredients de la innovació

Dates i lloc:

27 d’octubre, 3, 10 i 17 de novembre.

Seu de l'Escola d'Enoturisme de Catalunya (C/Amàlia Soler, 29. Vilafranca del Penedès).

Horari:

De 9 a 14h.

Organització i contacte:

Escola d'Enoturisme de Catalunya

Consorci de la Formació Contínua de Catalunya

Es tracta d’una formació 100% SUBVENCIONADA pel Consorci de la Formació Contínua de Catalunya.

Inici del curs “Sumilleria i maridatge, els ingredients de la innovació”. Es tracta d’una nova proposta que anirà més enllà dels elements bàsics del maridatge, elements que s’han de tenir en compte per la generació d’experiències i que tenen a veure amb la part més emocional i sensitiva. S’incorporaran ingredients de la innovació en el maridatge per apropar-lo a una experiència més personal i emocional, incidint especialment en la música i els maridatges.

Durada: 20 hores    Modalitat: presencial

Dies: 27 octubre, 3, 10 i 17 de novembre

Hora: De 9 a 14h

El curs està destinat a treballadors en actiu, ERTO, ERO, autònoms i es reservarà un 30% de les places destinades a persones desocupades.

INSCRIPCIONS TANCADES. PLACES EXHAURIDES