Acte d'agenda

divendres01octubre '21

Inici Curs Promoció turística local i atenció al visitant, especialitzat en venda de productes i serveis turístics.

Dates i lloc:

Teoria: Inici 1 d'octubre fins a mitjans de juny.

Pràctiques: des de mitjans de juny fins agost.

El curs es realitza de manera presencial a l'Escola d'Enoturisme de Catalunya (C/ Amàlia Soler, 29. Vilafranca del Penedès). La part pràctica es realitzarà a les empreses i entitats turístiques.

Horari:

De dilluns a divendres de 8 a 14h

Organització i contacte:

Escola d'Enoturisme de Catalunya

Consorci de la Formació Contínua de Catalunya

100% subvencionat. El curs s'iniciarà el proper 1 d'octubre i durarà un any.

Es tracta d'un Certificat de Professionalitat de doble titulació i té una durada total de 1150 hores. La part teòrica serà de 910 hores repartides dins d’un curs lectiu, organitzat d’octubre 2021 a juny 2022, en horari de 8 a 14h de dilluns a divendres de manera presencial. El mesos de juliol i agost es realitzaran 240 hores restants de pràctiques professionals a les principals entitats turístiques, per tal d’implementar els coneixements assolits i així entrar en contacte amb la realitat del sector.

CONSULTA TOTA LA INFORMACIÓ DEL CURS AQUÍ

INSCRIPCIONS OBERTES A TRAVÉS D'AQUEST FORMULARI o enviant un correu a [email protected]

CURS 100% SUBVENCIONAT pel Consorci de la Formació Contínua de Catalunya.