Acte d'agenda

dilluns04març '24

Inici curs Desenvolupament de producte enogastronòmic i enoturístic

Dates i lloc:

4, 11, 18 març; 8, 15, 22, 29 abril; 6, 13 maig 2024

Escola Enoturisme Catalunya (C/ Amàlia Soler, 29, Vilafranca del Penedès).

Horari:

En horari de 16 a 19:20h.

Organització i contacte:

Escola Enoturisme Catalunya

Agència Catalana de Turisme

Consorci de la Formació Contínua de Catalunya

INSCRIU-TE AQUÍ

Es tracta d'una formació eminentment pràctica que ha de permetre, a partir de la reflexió estratègica que ens proporcionen les eines del màrqueting, dissenyar un producte enogastronòmic/enoturístic, a través del relat que connecta el producte amb la història, per a generar major interès i satisfacció en els clients. L’alumnat serà capaç de crear aquests productes i/o serveis atenent a les característiques territorials i variables socioeconòmiques. El curs conclourà amb una presentació del producte dissenyat, que haurà de quedar a punt per a la seva posada en pràctica.

El curs comptarà amb la intervenció de l'Agència Catalana de Turisme dins del marc "Catalunya, Regió Mundial de la Gastronomia l'any 2025", la qual es convertirà en la primera regió europea que rep aquesta distinció. La ponència serà una oportunitat per a donar a conèixer el producte enogastronòmic català al turisme internacional.