Acte d'agenda

dimarts02novembre '21

Inici Curs de Sommelier

Dates i lloc:

El curs començarà el 2/11/21 fins juliol de 2022.

Modalitat semipresencial a l'Escola d'Enoturisme de Catalunya.

Horari:

De 15 a 20h

Organització i contacte:

Escola d'Enoturisme de Catalunya

Consorci de la Formació Contínua de Catalunya

Certificat de Professionalitat de Sommelier 100% SUBVENCIONAT curs 2021/2022.

INSCRIPCIONS EN AQUEST ENLLAÇ

Presentem el Certificat de Professionalitat de Sommelier. És un CP de nivell 3 reconegut per l'Associació Catalana de Sommeliers.

L’objectiu del curs és formar professionals especialitzats en el món del vi, amb una àmplia base de coneixements sobre el producte i el negoci, i la seva relació amb la gastronomia. El curs permetrà entendre el llenguatge tècnic del món del vi: enologia i tast, màrqueting, venda i promoció, sumilleria i maridatges, tot des d’una amb visió multidisciplinària. Un objectiu específic del curs és aprofundir en les habilitats comunicatives de l’alumnat, posant especial atenció en les expectatives del client, i oferint una formació integral que contempla l’anglès, incorporant així l’ús professional de llengües estrangeres en el món de la sumilleria.

El curs té una durada de 730h, de les quals 80h es realitzen en un centre de pràctiques. Començarà el proper dimarts 2 de novembre, de dilluns a divendres de 15 a 20h i en modalitat semipresencial. Les classes lectives finalitzaran el 3 de juny 2022. Els mesos de juny i juliol es realitzaran les 80 hores de pràctiques. Per realitzar la inscripció s'ha domplir aquest FORMULARI i ens posarem en contacte amb tu perquè ens enviïs la documentació requerida i així formalitzar-la.

Adreçat a:

· Preferentment està destinat a persones treballadores en actiu, o bé que estiguin en ERTO o en ERO i que tinguin interès en inserir-se professionalment en el sector del turisme o de l’enoturisme. També es considerarà persona prioritària la que estigui en situació d'atur a causa de l'ERTO o ERO.

· Es reservarà un 30% de les places a persones desocupades que es troben en situació d'atur i/o Demandants d’Ocupació (DONO).