Acte d'agenda

Fem un Tasta Vins?

Dates i lloc:

3 juliol 2021.

The Wine Business School.

C/Amàlia Soler, 29 Vilafranca del Penedès.

Horari:

De 10 a 13h.

Organització i contacte:

Activitat organitzada pel Postgrau de Gestió d'empreses vitivinícoles.

The Wine Business School, Universitat Rovira i Virgili i Universitat de Vic.

L'activitat s'emmarca en el Postgrau de Gestió d'empreses vitivinícoles.

El proper dissabte 3 de juliol torna el Fem un Tasta Vins, una activitat organitzada pel Postgrau de Gestió d’empreses vitivinícoles de la Wine Business School, la Universitat Rovira i Virgili i la Universitat de Vic, el qual ofereix als alumnes una formació completa en el món vitivinícola.

Els alumnes del postgrau que hi prenen part presentaran a tots els assistents diferents vins implementant les diferents estratègies de màrqueting i comercialització que han estat treballant durant el curs. D’aquesta manera els participants podran degustar i avaluar tots els vins proposats pels alumnes.

Enguany l’activitat es desenvolupa paral·lelament en el marc del Vijazz Vilafranca.

Límit de 25 places per cada franja horària

Per atendre als participants i acomplir les limitacions de capacitats i espais us agrairíem que us registreu en una franja horària concreta durant el matí a través d’aquest formulari.

Vine, tasta, dóna’ns la teva opinió i participa en un sorteig de lots de productes.

Per a participar al Fem un Tasta Vins no cal ser un expert del vi i el cava, només voler gaudir-ne i donar l’opinió personal a partir de les propostes que realitzen els alumnes. L’avaluació per part del públic dels productes per part del consumidor final és molt important per al sector i per als alumnes que s'estan formant per la professionalització del mateix. Al finalitzar l'acte es sortejarà entre totes les persones participants diversos lots de productes.