Ajuntament de Vilafranca del del Penedès
Coronavirus Covid-19

L’Ajuntament de Vilafranca del Penedès està aplicant un protocol preventiu d’actuació davant l'atual situació de crisi per risc de contagi de coronavirus (Covid-19) entre la població. Mantingueu-vos informats pels canals web i xarxes socials de fonts oficials, com són l'espai web específic de l'Ajuntament: https://www.vilafranca.cat/coronavirus i al canal Cat Salut.

Més informació

Acte d'agenda

dimecres21octubre '20

El turisme que ve. Innova el teu producte. ONLINE

Dates i lloc: 

 

FASE 1:

Del 21 d’octubre al 2 de desembre. Un total de 7 sessions, els Dimecres de 16:00 a 18:00.  A cada sessió es proposarà un repte a resoldre que comporta 1 hora de feina personalitzada o en petit grup.

FASE 2:

Assessorament personalitzat, entre gener i febrer 2 hores, en franges de 30 minuts, a convenir entre els horaris del participant i els experts.

Organització i contacte: 

 

Per a sol·licitar una reserva de plaça, clica AQUÍ

Per a sol·licitar més informació del curs o posar-te en contacte amb nosaltres pots fer-ho a través de mmula@vilafranca.org o 931694102

Preu del curs: 186€ (possibilitat de bonificar el curs a través de FUNDAE)

Curs destinat a implementar una proposta de producte turístic diferenciada, atractiva i adaptada als clients, adequant-ne les estratègies de màrqueting i comercialització i que estigui operativa per a Setmana Santa de 2021

Objectius 

  • Dissenyar un producte turístic diferenciat, incorporant les eines de gamificació de producte aplicades a la creació de nous productes  i a la seva difusió en  nous canals de venda.
  • Traçar l’estratègia de màrqueting i venda més adequada per arribar als clients
  • Innovar per Vendre en un canal diferent.

Metodologia

El curs, per adaptar-lo a les circumstàncies actuals, es realitzarà en metodologia online, tan sincronitzada a través de la plataforma zoom, com asíncrona a través d’activitats i  materials proposats.

Per a garantir l’assoliment dels objectius, el curs tindrà dues fases:

  1. Fase 1: Formació teòrico-pràctica orientada al disseny i concreció del producte turístic adaptat a les metodologies de gamificació, traçant-ne l’estratègia de màrqueting i venda adequada al client final. En aquesta fase es combinarà classes online sincronitzades (a través de la plataforma Zoom) i asíncrones.
  2. Fase 2: Implementació, a través de l’assessorament personalitzat dels experts, del producte dissenyat i de la estratègia de màrqueting i venda, per a poder-lo comercialitzar abans de setmana santa del 2021.

Coneix més aspectes del curs a partir de les explicacions dels experts que l'imparteixen:

Xavier Domènech

Èric Enguita