Acte d'agenda

dimecres02novembre '22

Curs sobre els Vins del nou món: EEUU, Xile, Argentina, Sudàfrica, Austràlia i Nova Zelanda

Dates i lloc:

2, 8, 15, 22 i 29 de novembre

Escola Enoturisme Catalunya (C/ Amàlia Soler, 29, Vilafranca del Penedès).

Horari:

De 17 a 20h.

Organització i contacte:

Escola Enoturisme Catalunya

Consorci de la Formació Contínua de Catalunya

Coneixem i tastem els vins del nou món. Curs 100% subvencionat impartit pel sommelier Ricardo Herrera.

L'Escola d'Enoturisme de Catalunya presenta un curs molt novedós sobre els Vins del nou món. On es tractaran els països d'Estats Units, Argentina, Xile, Sudàfrica, Austràlia i Nova Zelanda. Els curs està pensat per tenir en compte el turista i la seva expectativa per a millorar les seves experiències de tast. Quan es reben clients interessats pel vi de diferents països del món, és molt important saber entendre l’estil del vi que els hi agrada i la zona d’on provenen.

Hi haurà l'aprofundiment en els vins del nou món i en els elements de tast. Característiques, producció i tipologies de les següents zones esmentades anteriorment. El curs també inclourà el tast de diferents vins de cada zona.

Les dates del curs seran els dies 2, 8, 15, 22 i 29 de novembre en horari de 17 a 20h. La modalitat serà presencial a l'Escola d'Enoturisme de Catalunya, a Vilafranca del Penedès. La formació serà impartida per Ricardo Herrera, sommelier. Dip WSET i Weinakademiker a The Austrian Wine Academy. Ara candidat Masters of Wine. Ha treballat als restaurants Mirazur***, ABAC*** i Monvinic. Va començar el seu projecte freelance com WSET Wine Educator, venda de vins, assessoraments a restaurants i formacions. Actualment combina vendes a Wine is Social-Grupo Perelada i la direcció del seu projecte personal LA CENTRAL.

Es tracta d'una formació 100% subvencionada pel Consorci de la Formació Contínua de Catalunya.

Tota la informació del curs i inscripcions en aquest enllaç.