Acte d'agenda

dimecres02novembre '22

Curs a la Conca de Barberà. Desenvolupament de producte turístic i enoturístic

Dates i lloc:

2, 8, 15, 22 i 29 de novembre 2022.

Agrobotiga Portell, Vins i Caves - Sarral (Avinguda de la Conca, 33, b, 43424 Sarral).

Horari:

De 9 a 14h

Organització i contacte:

Escola d'Enoturisme de Catalunya

Consell Comarcal de la Conca de Barberà

Consorci de la Formació Contínua de Catalunya

Curs 100% subvencionat impartit per Xavier Domènech i Manel Colmenero. Dies 2, 8, 15, 22 i 29 de novembre de 9 a 14h.

Preinscripcions en aquest formulari.

Curs eminentment pràctic que ha de permetre, a partir de la reflexió estratègica que ens proporcionen les eines del màrqueting, dissenyar un producte turístic implementant les eines de la gamificació com a estratègia per a generar major interès i satisfacció en els clients. L’alumnat serà capaç de crear productes i/o serveis turístics atenent a les característiques territorials i variables socioeconòmiques. El curs conclourà amb una presentació del producte dissenyat, que haurà de quedar a punt per a la seva posada en pràctica.

En aquesta formulació de producte volem incloure els productes del territori amb els que podem comptar, aquells que ens donen diferenciació sumat al patrimoni la història i el paisatge.

• Vins i escumosos de la DO Conca de Barberà.
  • Merlets de Montblanc.
  • Fruits secs, Alt Camp.
  • Formatges a l'Albió.
  • Oli d’oliva verge extra DOP les Garrigues.

Aquesta formació és 100% subvencionada pel Consorci de la Formació Contínua de Catalunya.