Acte d'agenda

Curs a DO Tarragona. Comunicar amb èxit enoturisme i vins a xxss

Dates i lloc:

8, 15, 22 i 29 de novembre 2022

Institut Català de la Vinya i el Vi (INCAVI) de Reus, Passeig de Sunyer, 4-6.

Horari:

De 9 a 14h

Organització i contacte:

Escola Enoturisme de Catalunya

Ruta del Vi DO Tarragona

Consorci de la Formació Contínua de Catalunya

Com comunicar en una empresa turística i enoturística, xarxes socials i l’impacte d’Instagram per comunicar l’enoturisme i el vi.

L’Escola d’Enoturisme de Catalunya i la Ruta del Vi DO Tarragona presenten el curs sobre com comunicar amb èxit l’enoturisme i vins a les xarxes socials. Aquesta formació neix amb l’objectiu de proporcionar les eines necessàries per introduir les noves formes de comunicació i les xarxes socials de l'àmbit turístic i enoturístic, per a tots aquells que vulguin adquirir més competències professionals amb l’objectiu de convertir-la en una font de negocis.

CURS 100% SUBVENCIONAT PEL CONSORCI DE LA FORMACIÓ CONTÍNUA DE CATAUNYA

El curs està adreçat a aquelles persones que siguin treballadores en actiu, autònomes o en situació d'ERTO o ERO i 30% de les places per a persones desocupadesPublic objectiu: restaurants, cellers, allotjaments i agents turístics. *No hi poden participar aquelles persones amb contracte de l'Administració Pública.

Docent: David Jobé: cofundador de @enoturista

Preinscripcions en aquest enllaç