Acte d'agenda

Curs al Priorat. Comercialització de producte turístic i enoturístic

Dates i lloc:

9, 16, 23 i 30 de novembre 2022

Montsant Natura (Carrer del Comte de Rius, s/n, 43360 Cornudella de Montsant).

Horari:

De 9 a 14h.

Organització i contacte:

Escola d'Enoturisme de Catalunya

Priorat Enoturisme

Consorci de la Formació Contínua de Catalunya

Curs 100% subvencionat impartit per Xavier Domènech i Manel Colmenero. Dies 9, 16, 23 i 30 de novembre de 9 a 14h.

Preinscripcions en aquest formulari.

L’Escola d’Enoturisme de Catalunya juntament amb Priorat Enoturisme presenten el curs de Comercialització de producte turístic i enoturístic.

Curs eminentment pràctic i dinàmic sobre la comercialització de producte turístic-enoturístic en una regió vinícola. A través d’exercicis pràctics de reflexió, s’estudiarà i es crearà una estratègia de producte per desenvolupar i cobrir necessitats reals dels participants. Neix amb l'objectiu de desenvolupar les competències professionals per a comercialitzar producte turístic, innovant en el seu disseny a partir de la metodologia de la gamificació i incorporant-hi la experiència i expectatives dels enoturistes.

Aquesta formació és 100% subvencionada pel Consorci de la Formació Contínua de Catalunya.

Continguts:

• Mercat turístic i el turista del futur. Situació i tendències del mercat turístic postcovid.
  • Indicadors de mercat. Transformació digital. Etapes i canals de venda.
  • Comunicació i imatge de producte. Creació de marca i posicionaments.
  • Experiència enoturística. Experiències memorables. Storytelling
  • El tast de producte com una experiència.
  • Tast de vins de la comarca.
  • Introducció als conceptes de gamificació dins l’enoturisme. Disseny i desenvolupament d’experiències turístiques. Atenció i servei al client.