Acte d'agenda

Comercialització de producte turístic-enoturístic

Dates i lloc:

9, 16, 23, 30 de novembre i 14 de desembre

Seu de la DO Terra Alta, ctra de Vilalba, 31. Gandesa, Tarragona.

Horari:

De 9 a 13h.

Organització i contacte:

Escola d'Enoturisme de Catalunya i la DO Terra Alta, amb el suport del Consell Comarcal de la Terra Alta.

Consorci de la Formació Contínua de Catalunya

Formació 100% subvencionada que es durà a terme a Gandesa.

PLACES EXHAURIDES!

L’Escola d’Enoturisme de Catalunya juntament amb la DO Terra Alta i el suport del Consell Comarcal de la Terra Alta presenten el curs de Comercialització de producte turístic i enoturístic.

Curs eminentment pràctic i dinàmic sobre la comercialització de producte turístic-enoturístic en una regió vinícola. A través d’exercicis pràctics de reflexió, s’estudiarà i es crearà una estratègia de producte per desenvolupar i cobrir necessitats reals dels participants. Neix amb l’objectiu de desenvolupar les competències professionals per a comercialitzar producte  turístic,  innovant en el seu disseny a partir de la metodologia de la gamificació  i  incorporant-hi  la experiència i expectatives dels enoturistes.

El curs està destinat a treballadors en actiu, en ERTO, ERO, autònoms i es reservarà un 30% de les places destinades a persones desocupades. El públic objectiu són cellers, restauració, allotjaments i agents turístics.

Tota la informació del curs aquí.