Acte d'agenda

dimecres27novembre '19

Acte entrega de diplomes

Dates i lloc:

27 de Novembre de 11:45h a 15:00h al Carrer d'Amàlia Soler, 27, 08720 Vilafranca del Penedès

Horari:

27 de Novembre de 11:45h a 15:00h

Organització i contacte:

Escola d'Enotursime de Catalunya

Conferència. La formació. Oportunitats per la innovació, la qualificació i la millora competitiva a carrec de Sra. Ariadna Rectoret.

Entrega de diplomes als alumnes que ha cursat el Certificat de Professionalitat de Sommeliers 2019 i als centres col·laboradors del Pla de Formació Sectorial de l'Escola d'Enoturisme realitzat amb el suport de Consorci de la Formació Contínua de Catalunya.

Entreguen els diplomes:

Sra. Ariadna Rectoret

Sr. Pere Regull

Presentació de projectes slidaris del món del vi i el cava amb:

Celler Alemany i Corrió. Microscopi 2017.

Celler Credo. Volaina 2018.

Celler Colet. Màgic 2006.

Fundació Vallformosa.

Celler La Vinyeta. Els Monos Pipa Blanc 2018.

Verema Solidària.

Taula Rodona. Enoturisme i Desenvolupament Local. Conduïda pel Sr. Damià Serrano. Marketing experience and Research Director de l'Agència Catalana de Turisme.

- Sra. romina Ribera. Glops d'Història.

- Sr. Josep Mª Vallespí. Nou Moderno Hotel -  Restaurant. Allotjament amb DO.

- Sr. Guillem Carol. Cellers Carol Vallès.

- Sr. Victor Godall. Hotel Sorli Emocions. Hotel - Restauran Allotjament amb DO.

- Sr. Adam Albert. Marketing i enoturisme d'Adermats. Catedral del vi de Nul·les. Agrícola de Nul·les.

Pere Regull. Alcalde de Vilafranca del Penedès.