Reinventa’t amb el curs de Sommelier per a persones en situació d’atur

27 de octubre de 2017

Hi ha moments de la nostra vida en els que necessitem un canvi per seguir avançant amb passes més fermes. Una modificació de la nostra situació laboral pot ser un bon inici per reconduir la nostra carrera laboral cap a una feina que s’adigui als nostres interessos i faci retrobar-nos amb la motivació del primer dia.

Amb aquest objectiu neix el curs de Sommelier per a persones en situació d’atur que ofereix l’Escola d’Enoturisme de Catalunya. La popularitat en augment del sector vitivinícola fa que adquirir una formació en aquest àmbit faci créixer les nostres opcions de trobar feina de forma fàcil.

A més, la formació en Sommelieria en permet accedir a un ampli rang de feines diferents, pel que podrem triar l’especialització que més ens agradi o amb la que més còmodes ens sentim. Sens dubte una oportunitat única per entrar en aquest món en expansió.

Aquesta formació, que forma part de l’oferta lectiva de l’Escola d’Enoturisme, comptarà amb 740 hores i s’impartirà del 22 de novembre de 2017 al 30 de maig de 2018 a La Fassina a Vilafranca del Penedès. Els llocs de treball relacionats són: sommelier, caps de servei de vins, caps de menjador o mestres de sala, responsable de compra de begudes, venedor/a especialitzat/da de begudes i delicadeses i/o consultor/a de begudes. El curs consta d’un mòdul de pràctiques professionals no laborals de sommelieria de 80 hores.

El curs compta amb el suport del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya, el Ministerio de Empleo y Seguridad Social del Govern espanyol i està subvencionat pel Fons Social Europeu de la Unió Europea. Per a poder realitzar el curs s’exigeix disposar d’un Certificat Professional, Batxillerat o CFGS o superada la prova d’accés a la universitat de +25 anys.

Per a més informació us podeu dirigir a www.escolaenoturisme.vilafranca.cat o a [email protected]  o trucar al telèfon 931 694 102.