Quins són els avantatges d’estudiar el primer Cicle Formatiu de Grau Superior de Guia Enoturístic de l’Escola d’Enoturisme de Catalunya?

28 de març de 2017

El primer Cicle Formatiu de Grau Superior en Guia Enoturístic de l’Escola d’Enoturisme de Catalunya de Vilafranca del Penedès aposta per una formació actualitzada i de qualitat, especialitzada en l’àmbit del turisme i també, en el vitivinícola. Així doncs, aquesta formació et permetrà convertir-te en un expert en el sector turístic, dominant el vessant de l’enologia, un àmbit en alça amb àmplies perspectives de futur. Els principals avantatges d’aquesta titulació són:

• Un pla d’estudi holístic i alhora especialitzat. L’itinerari formatiu d’aquest Cicle inclou els mateixos continguts que els altres cicles en guia de formació i assistència turística. És a dir, aprendràs a dissenyar productes, crear plans de màrqueting i de comunicació, tècniques de relacions públiques i protocol relacionades amb el sector del turisme. Però, a més, incorpora dos mòduls especialitzats en enoturisme: el de sommelier, adreçat als professionals de la restauració per adquirir, ampliar o actualitzar coneixements i el mòdul de coneixedor del vi i el cava de les DO a Catalunya -exclusiu d’aquesta formació-, que et permetrà conèixer l’evolució de la viticultura al nostre país, saber diferenciar les Denominacions d’Origen (D.O), entre molts altres aspectes.

• La modalitat dual. A través d’una perfecta combinació entre teoria i pràctica, assoliràs els coneixements necessaris per inserir-te laboralment en aquest sector. Però a més, podràs assolir part dels aprenentatges directament a l’empresa. A partir del segon curs d’aquest Cicle Formatiu, tindràs l’oportunitat de realitzar 1000 hores de pràctiques a les empreses més rellevants del sector enoturístic o del turisme en general.

• Optar a un ampli ventall de sortides laborals pròpies del sector turístic i vitivinícola. Entre les quals cal destacar: Guia local/acompanyant en emplaçaments de béns d'interès cultural; Informador turístic; Cap d'oficines d'informació turística; Promotor turístic; Tècnic d'empresa de consultoria turística; Agent de desenvolupament turístic local; Hostessa/Assistent en mitjans de transport terrestre o marítim; Assistent a terminals (estacions, ports i aeroports); Assistent a fires, congressos i convencions... I també, totes aquelles relacionades amb el turisme enològic, la promoció del vi i les regions productores; la gestió de l'activitat internacional de les empreses de la indústria del vi; consultoria especialitzada en el disseny i desenvolupament de noves estratègies per augmentar la competitivitat del sector vitivinícola, sommelier expert en Denominacions d’Origen catalanes, àmbit de l’Administració pública, la Recerca i l’ensenyament, entre altres.

En definitiva, en només dos anys, a l’Escola d’Enoturisme de Vilafranca del Penedès obtindràs el títol oficial de Guia, informació i assistència turística, especialitzat en Enoturisme. Una formació, on tot són avantatges!

Més informació al 93 817 19 95 o enviant un e-mail a: [email protected].