Potencia el teu coneixement d’idiomes amb els cursos d’anglès de l’Escola d’Enoturisme

02 de març de 2018

Inscriu-te!

L’Escola d’Enoturisme ofereix un seguit de cursos 100% subvencionats perquè ampliïs el teu coneixement de la llengua anglesa. Gran part dels turistes que visiten les bodegues i cellers del país provenen de l’estranger, majoritàriament d’Europa i dels Estats Units, pel que cada cop té més importància una bona formació lingüística.

Segons les dades de l’Asociación Española de Ciudades del Vino (ACEVIN), l’any 2017 el 23% dels enoturistes eren estrangers i aquesta és una xifra que no pararà d’augmentar. Per aquest motiu l’Escola d’Enoturisme potencia el coneixement de l’anglès, la llengua més parlada del món, per a tots aquells que ja comptin amb nocions bàsiques de l’idioma i adaptat a les necessitats i al vocabulari més útil per un guia enoturístic.

El curs l’impartirà Andrew Ashurst, professor de l’Escola d’Enoturisme de Catalunya, Wine set Level III, director de la St. Paul’s Academy i especialitzat en l’ensenyament d’anglès pel món vitivinícola. Els participants adquiriran eines per a millorar l’atenció al visitant i venda del seu producte en llengua anglesa i inclou un curs pràctic amb tast de producte.

Els primers cursos es realitzaran a l’Escola d’Enoturisme a Vilafranca del Penedès al 8, 15 i 22 de Maig, 5, 12 i 19 de Juny de 9 h a 14 h i us hi podeu inscriure aquí.  A la tardor s’organitzen dues edicions més, a Tiana al Maresme i al Celler Oller del Mas a Manresa, al Bages. Afanyeu-vos abans que s’acabin les places!